Binnen een kwartier was het opgelost!
huurt sinds kort
Mijn internet werkte niet, dat merkte ik eigenlijk gelijk al toen ik introk in de kamer en mijn nieuwe router had geïnstalleerd. De overbuurjongen heeft ook gekeken en getest, maar al snel kwamen we erachter dat de fout niet bij de router lag. Diezelfde avond heb ik Van der Huizen nog gemaild. De volgende ochtend kreeg ik al direct een mailtje terug, dat het voor mij opgelost zou worden. Een monteur nam inderdaad een dag later contact met mij op en de eerstvolgende dag die ik kon, stond hij voor de deur. Om 09.00 uur stapte de monteur binnen en na een kwartier was hij al weg en had ik internet!
Mijn internet werkte niet, dat merkte ik eigenlijk gelijk al toen ik introk in de kamer en mijn nieuwe router had geïnstalleerd. De overbuurjongen heeft ook gekeken en getest, maar al snel kwamen we erachter dat de fout niet bij de router lag. Diezelfde avond heb ik Van der Huizen nog gemaild. De volgende ochtend kreeg ik al direct een mailtje terug, dat het voor mij opgelost zou worden. Een monteur nam inderdaad een dag later contact met mij op en de eerstvolgende dag die ik kon, stond hij voor de deur. Om 09.00 uur stapte de monteur binnen en na een kwartier was hij al weg en had ik internet!

Vragen?
Loop je ergens tegenaan, wil je meer weten over de beschikbare woonruimten of heb je een andere vraag? Marcel van Hooijdonk helpt je met al je vragen over Kamerverhuur Utrecht.